2010年2月26日 星期五

話說,今年的電影節...

話說,上一年是看了六十幾套的。
話說,上一年是日日都有戲看的。
話說,上一年有頗多北歐電影的。
話說,上一年要用Excel先砌得掂。 
話說,上一年影迷嘉年華是好精彩的。
話說,上一年高峰期是由朝早十點半看到半夜兩點的。

話說,今年多了很多太古場。
話說,今年一套紀錄片都無選。

話說,今年好少戲有三個時間選擇。
話說,今年首映禮好多華語片,但是是想看團圓。 
話說,今年只是看三十套到,所以砌時間砌到頭痛。
話說,今年不知為何很多回顧,有半本書都是回望過去。 
話說,今年最想看的戲都確認會上正場,所以又暫時慳番。
話說,今年唯一一套的Bollywood都已經看了,無喇?對,好灰。

其實,重點是,今年拎本野係手,一點都不興奮。
我懷疑我最期待的是切切切,問你死未,呵。

首映禮  Galas
團圓 Apart Together

亞洲數碼錄像競賽 Asian Digital Competition
父後七日 Seven Days in Heaven

影迷嘉年華 Gala Presentation
謎情追兇 The Secret in Their Eyes
潮爆莫斯科 Hipsters
老馬發火 Harry Brown
殺慾魔警 The Killer Inside Me

大師級 Master Class
白鬼 White Material
獨裁者的情婦 Vincere
踏盡天涯路 Tetro
我懷念的 Sweet Rush
蜜月勿越 Honeymoons

作者風 Auteurs
死心不息 Enter the Void
感情線上腦交戰 Life During Wartime

我愛午夜長 Midnight Heat
冧爆你恐怖舞會 The Loved Ones
切切切 Slice
奪獄困獸 Cell 211

我看我電影 I See it My Way
宅配男金色搖籃曲 Golden Slumber
睡衣男異次元空間 Symbol
小雙俠 Yatterman
東京喪運會 Tokyo Onlypic

世界視野 Global Vision
殺死我阿媽 IKilled My Mother
禁足一年 My Year Without Sex
廢男家族 The Misfortunates
不恥之徒 Shameless
兄狂歲月 Brothergood
英倫異客 London River
以巴火藥庫 Ajami
肥媽誤闖美麗加 Amreeka

好了,就是這樣,電影節見。

4 則留言:

mad dog 提到...

我估都真係因為同arts fest迫埋一齊, 無以前咁多CC場喇... 所以展期縮短咗六日又少咗戲. 加咗Ghost Writer你知嘛?

Coffee 提到...

係囉,我就係睇ART FEST,所以放棄左一套。展期縮左D戲又差左咁。

我知呀,但兩個時間都唔岩,撞哂期。唯有等上正場先睇

過客 提到...

我係電影節網上筆記連線的強,本篇己連結至http://www.hkifflink.net/2010/03/12/4033/
如果不想被連結,請到以上網頁留言。多謝你的支持。

Coffee 提到...

Thanks:)