2009年2月26日 星期四

香港國際電影節2009 - 終於砌掂

明明叫住自己節制些,藝術節筆數都未找,轉頭又HKIFF,不過都是控制不到,瘋狂地選了六十幾套。可惜有幾套度不到時間,被逼放棄,"冷飯人間"+"黑金教父 + 流下眼淚前",我會永遠懷念你:P。

其實,我不明為什麼只有兩日又是多票,為什麼要整個citibank預售? r爆頭,重要好麻煩,WELL,明天買飛一定逼死。

好,為什麼會看那麼多呢?因為今年多了好多歐洲電影,因為今年繼續要入去博一博看Cult片,因為有選擇困難症所以不懂取捨。每次買票時總有很多理由,入到場又不記得自己為什麼會選這套戲。不過其實因為今日唔知聽日事,我總覺得有一天睡醒我就會不再喜歡看電影,所以趁還喜歡就看多一點。

砌左成朝,終於砌好個list:
首映禮

陽陽
東邪西毒終極版 (不用多講吧,我等了成年都是等他)
幸福黃手絹
二十四城記
別問愛是誰
影迷嘉年華

靚太查案記
法國舞男
艷婦凸務齊歌唱
海堤
赤色風暴
從印度到中國
末代皇帝華倫天奴
逃情熱那亞

大師級

與安娜的個晚上
林布蘭的控訴
鬼房客

作者風

捷古華拉
河上的愛情
利物浦
橫山家之味
聖誕物語
亡靈肖像
虛擬虛憶

中國電影新天地

瘋狂的賽車

自主新潮

曖昧
家有白事
最熟悉的陌生人

我看我電影

青之鳥
世界視野
屈辱
把哀傷留給情仇
買起我老闆
我吃定你
周末殺人狂熱
我們的爆煲婚禮
羅密歐與茱麗葉之巴東情仇
爆裂青春
日暮諸神
魔幻女兒國
迷樂英倫
大絕食

義大利08風景

四個阿媽一個佬
在安靜的漩渦沉淪到底
夜長夢多
我在娥摩拉的日子

芬蘭新將錄

大丈夫下海
娒明仲夏狂想曲
偷得浮生半日情
黑蝴蝶之家
誰和誰和誰有路
戰場上的不倫愛慾

我愛午夜長
凶心人在寶萊塢
掘殺遊戲
黑煞星暴走罪惡城
校園鬼降瘋
死女
芭比殺手

超人氣動畫

10蚊有找

不過相信今年會搭船搭到傻,一日要過兩次海,由朝早看到夜媽媽的日子又來了。
Are you ready? Let's gogogogo, see you guyz in theatre, CHEERS!!

10 則留言:

mad dog 提到...

60+!??!?!?! wow!!! 好攰呀. :) 不過好多齣我本來揀咗無買你都有揀呀, 果真大家taste好似 :)
東邪西毒終極版我本來都想買, 不過點解個個都話唔係新嘅?

Coffee 提到...

對啊,今年豁出去了。東邪西毒呢個唔係剪輯版麼?不過冇相干,係有哥哥個個版就得...:p~~~~

匿名 提到...

好羨慕!!!!!!
我對上一次同朋友睇完movie marathon.超滿足.12點睇到夜晚8點幾9點.xd

校長 提到...

暫時睇中3套
不過未知時間就唔就到
valentino! WOW!

Coffee 提到...

Anchu~~

To be frankly, I hate to see a lot of movies in a day, it's so exhausted... but I am addicted to that, can't help...:P

Principal~~
Which 3?? There's just few gay films this year and not so attractive, I just pick one of them... haha, Valentino, when I saw it, I just thought you must watch it, won't you?

Zackiemad 提到...

哇哇~
我最想睇安東尼奧尼既「中國」,可惜買唔到飛 :(

Coffee 提到...

我見到Facebook有人放飛WOR~~可以去望望~~

Andy 提到...

我都睇左15套
一日高峰只係睇3場
你睇60套...買影癡通行証吧!?!haha

Coffee 提到...

無買啊,太麻煩太約束了~:P

提到...

你好,我是香港國際電影節網上筆記連線的小嘉,我們想把你有關電影節的文章連結過去,以供他人分享,希望你不會介意。

P.S. 這麼遲才發現你轉了新blog,非常的不好意思,我會盡快把你的文章連結過去。另,如果你不想被連結的話,可以去以下網址告訴我們,我們會立刻把相關的連結刪除。
http://www.hkifflink.net/2009/04/29/3779/