2010年3月13日 星期六

終於齊飛

終於齊飛。

對,我今年沒有選擇郵寄,原因是我好想試那個自助取票機。

然而,那天去了CC刷了百幾次卡,都說讀不到磁帶,但明明磁帶又無壞,結果我只可以去柏斯取票。雖然柏斯較通利收得晚,但全部位置都不方便,最方便的都應該是Times Square,所以最後昨天先拿齊票。

又不知為何,明明訂票那天系統跟我說,"東京喪連會"滿座,所以我後尾分開兩次訂先訂到的兩張,現在變了四張。對,每年電影節,都總有些甩漏總有些激心事。

呵呵。如果你想買 "東京喪連會" 2/4 21:00那場的,我有兩張多,歡迎聯絡我啦:P

電影節見啦!

8 則留言:

過客 提到...

我仍然係最「傳統」O既係票房買飛XD。

希望今年電影節好戲連場﹗

-------------

已連結至http://www.hkifflink.net/2010/03/13/4047/

謝謝﹗

yanyan 提到...

我係嚮「怕唧」琴行度拎飛,經職員口頭確認每一套電影名稱之後,便幫我響前檯後印出嚟,都冇得玩果部機,唔知係好彩定唔好彩呢 ~

joe 提到...

請問您是否有多一張 於2/4 2100科學館上映的"東京喪運會"戲票? 可否轉售一張予小弟?

我的email: kenshin0093@yahoo.com.hk

Gordon 提到...

我都有意要你嗰 2 張戲飛 (東京喪運會) 呀, 縱使 joe 先生先揚聲, 但我都留言做後備. Thx.

我的 e-mail: can.you.tell.me.a.joke@gmail.com

Coffee 提到...

dear dear 過客,
我都鐘意係票房買,但係心急嘛無計:P
大家咁話,因為今年睇落無上年咁吸引,希望會有驚喜啦:)

THANKS

Yanyan,
哈,叫好囉。你唔駛好似我咁激氣,又可能D高科技唔係咁鐘意我:P

不過我去個間琴行,個職員對都冇同我對過就出飛,重好唔耐煩,佢每PRINT一張就SIP一聲.
WELL.

Joe, Joke
我send 左email俾你地啊,please check

mad dog 提到...

我仲差一張未收到... ghost writer.

Coffee 提到...

咁耐既?你都係過左幾日訂JE,應該?打去問問好wor~

Unknown 提到...

夢想列車已經開啟,快來趕上這班列車
90天免費網路創業在家工作試用!
http://sn.im/hyeandy
祝~天天都是有美好的一天˙快樂與您同在